loading...
تالار اسرار
zaras بازدید : 4 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
                                                             تاریخ انتشار بازی های سال ۲۰۱۴ +برخی اطلاعات

                    تاریخ انتشار بازی های سال ۲۰۱۴ به صورت میلادی و معادل شمسی 



خب سال ۲۰۱۴ هم فرا رسید و همانطور که میدانید در این سال ما شاهد عناوین انحصاری بسیاری برای کنسول های نسل هشتمی هستیم امروز تصمیم گرفتم که تاریخ انتشار چند عنوان درخشان سال 2014 رو براتون بگم:

تاریخ انتشار بازی های سال  2014| بروز رسانی شد | www.MihanGame.com

عنوان : WATCH DOGS


ناشر : ubisoft


سازنده :  ubisoft


پلتفرم : PC و XBOX 360 و PS4


تاریخ انتشار  : بهار ۲۰۱۴ به شمسی بهار ۹۳


بقیه در ادامه..


 

 



چندی پیش یوبیسافت لیست تروفی های نسخه PS3 عنوان Assassin’s Creed: Liberation HD را منتشر کرد.همان طور که میدانید این عنوان قبلا بطور انحصاری برای Ps Vita منتشر شده بود.لیست این تروفی ها در ادامه قابل مشاهده است.

طبق گفته یوبیسافت این عنوان روایتگر داستان  Aveline است و در ماه ژانویه برروی شبکه های PlayStation Network, Xbox Live Arcade و همچنین برای PC منتشر میشود


این بار برای آزادی | پیش نمایش عنوان Assassin’s Creed III Liberation HD


تصاویر جدیدی از بازی Tomb Raider Definitive Edition منتشر شد | یوروگیمر

 


معرفی بهترین کجت ها برای بازی های رایانه ای


hhc904 معرفی بهترین کجت ها برای بازی های رایانه ای

معرفی بهترین کجت ها برای بازی های رایانه ای

در دنیا ی تکنولوژی گیم یکی از پر طرف دارترین گزینه ها میباشد در این راستا چند از بهترین کجتها که شامل دسته بازی.هدست.کیبرد و… هست به شما معرفی میکنیم امیدوارم لذت ببرید

 


اگر از بازی بازان حرفه ای باشید حتما تا به حال نام نمایشگاه E3 به گوشتان خورده است ; نمایشگاهی که هر ساله برگزار می شود و تمام شرکت های فعال در زمینه ی بازی های کامپیوتری و کنسولی ، جدید ترین بازی های خود را که قرار است در سال جاری منتشر کنند را به صورت رسمی معرفی می کنند. امسال نیز این نمایشگاه مثل سال های گذشته با حضور بسیاری از شرکت های بازی سازی برگزار و بازی های بسیار زیادی در آن معرفی شد.در این پست قصد داریم تعدادی از بهترین های این بازی ها را به همراه کمی توضیحات و تصاویری از محیط بازی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است به شما معرفی کنیم ، با گجت نیوز همراه باشید.


البته این نمایشگاه با نمایشگاه های سال های گذشته تفاوتی بسیار اساسی داشت! و آن هم معرفی دو ابر کنسول Xbox one و play station 4 توسط شرکت های سونی و مایکروسافت به همراه جزئیات کامل و قیمت ان ها بود که امسال جذابیت نمایشگاه را دو چندان کرده بود.
اما به قسمت معرفی بازی ها می رسیم. در این نمایشگاه شرکت ها بازی های خود را در قالب کنفرانس هایی معرفی کردند که ما به معرفی بهترین بازی های معرفی شده در برخی از این کنفرانس ها می پردازیم:

     به علت بالا بودن تعداد تصاویر موجود در این مطلب لطفا تا بارگزاری کامل آن منتظر بمانید

Battlefield 4

 


 


چه كسی انتظارش را داشت كه بازار FPSها با یک مدعی دیگر، از قبضه كامل سری بازی های محبوب Call of Duty خارج شود؟ در حالیكه اكثراً به دنبال تقلیدهای نافرجام از این مجموعه برای ساخت عناوین خود بودند، این Battlefield بود كه به سرعت پیشرفت كرد و نسخه به نسخه سیر صعودی را طی كرد تا بالاخره توسط سومین شماره از این مجموعه، فروش CoD تحت تأثیر قرار گیرد و علیرقم ثبت رقمی شگفت انگیز، انتظارات Activision برآورده نشود. EA ناشر بزرگی است كه به عبارتی سرنوشت عناوین خود را تعیین می كند. این کمپانی در شكست تعدادی از IPهای قدیمی خود در نسل هفتم مقصر بوده، اما باید اعتراف كرد که در رابطه با BF و DICE سنگ تمام گذاشته و با یك سرمایه گذاری بلند مدت، قدم به قدم به آنچه كه می خواسته نزدیك شده است.

طبیعتاً عنوانی می توانست تخت فرمانروایی CoD را بلرزاند كه همانند سایر آثار یك بازی صرفاً تقلیدی نباشد و این موضوعی بود كه خالقان BF به خوبی آن را درك كردند. در حال حاضر، هیچ كس، حتی خود DICE هم نمی تواند انكار كند كه سهم مهمی از موفقیت های خود را مدیون همان الهاماتی است كه از CoD گرفته و این همان چیزی است كه چهارمین نسخه از مجموعه اصلی این سری را به اوج خود رسانده است. می توان گفت که این قسمت عصاره ای از عناصر تضمین شده عنوان رقیب و المان های كلاسیك خودش است كه به درستی با هم تركیب شده و یك FPS پرفراز و نشیب را رقم زده است. در چنین وضعیتی، باید دید که چه چیزی باعث شده تا BF4 در دسته عناوین تقلیدی قرار نگیرد؟

 



به واقع كسی را نمی توان یافت كه شوالیه سیاه پوش، اما روشن دل تاریكی را نشناسد. Batman امروز به چنان جایگاهی رسیده كه دیگر تنها یك قهرمان خیابانی نبوده و جزئی از فرهنگ و نماد مبارزه با ظلم و فساد در غرب محسوب می شود. حتی كسانی هم كه به کتاب های كمیك، فیلم های سینمایی، بازی های کامپیوتری یا بطور كلی هر حوزه ای كه ردپای Batman در آن دیده می شود، علاقه ای ندارند، به خوبی قهرمان ثروتمند، اما مردمی شهر Gotham را می شناسند. این بدان معناست كه هر رسانه ای که عنوان Batman را یدك بكشد، خود یك امتیاز مثبت برای تبدیل شدن به یك اثر ماندگار را در دست دارد.

این شخصیت در کتاب های كمیك و فیلم های سینمایی قدمتی طولانی دارد، اما علاقه مندان به همین مقدار كفایت نكردند و پای او را به بازی ها هم باز كردند كه با استفاده از اعتبارش به نان و نوایی برسند. متأسفانه بسیاری از تلاش های صورت گرفته، نتوانستند حق Batman را ادا کنند تا زمانی كه استودیوی خلاق Rocksteady با عرضه اولین نسخه از سری بازی های Arkham باعث بالا رفتن محبوبیت روز افزون این قهرمان تاریک شد و موفقیت های تجاری و تحسین صاحب نظران را نیز بدست آورد. این مسیر با عرضه Arkham City به خوبی ادامه یافت و اینبار نام Batman را در این صنعت بزرگ جاودانه ساخت. همین موارد كافی بود تا كمپانی Warner Bros همچنان به فكر ساخت نسخه های جدیدتری از مجموعه Arkham باشد. اكنون مدتی است که Batman: Arkham Origins راهی بازار شده، اما آنچه كه كمی نگران كننده است، غیبت Rocksteady به عنوان سازنده بازی است. با این شرایط، باید دید كه شعبه مونترئال Warner Bros توانسته رسالت خالقان این بازی را ادامه دهد یا خیر؟

 


اكران پرشور قسمت های مختلف مجموعه فیلم های دزدان دریایی كارائیب در سرتاسر جهان، نقطه عطفی در تاریخ آن ها بود كه پس از مدت ها فراموشی، باعث رونق این سوژه در سایر شاخه های سرگرمی شد. طبیعتاً استقبال مردم از این شخصیت های ماجراجو می توانست به سوژه مناسبی برای یك سری از مطرح ترین اثرات هنر هشتم، من جمله سری بازی های Assassin’s Creed مبدل شود كه اتفاقاً نخستین كلیدهای آن از نسخه قبلی این مجموعه خورده شده بود. به جرأت می توان گفت که قسمت های كشتیرانی و ماجراجویانه دریایی در AC III نه تنها مهیج ترین لحظات بازی را شامل می شدند، بلكه تجربه ای كامل و مجزا بودند كه حتی ساعت ها پس از اتمام بازی هم هیجان خود را از دست نمی دادند.

به این ترتیب، كاملاً قابل پیش بینی بود كه Ubisoft برای نسخه های بعدی، مانور بیشتری بر این بخش از بازی داده یا حتی یكی از نسخه های اصلی و شماره دار این مجموعه را به آن اختصاص دهد. در چنین شرایطی بود كه طبق سنت عرضه سالیانه، آن ها نسخه چهارم از سری بازی های AC را معرفی و پس از مدتی راهی بازار نمودند. این قسمت، به همراه یك سری ویژگی های خاص عرضه شده كه در نوع خود یك اقدام جدید از سوی Ubisoft محسوب می شود. این برای نخستین بار است كه یكی از نسخه های اصلی AC با موضوع منتشر می شود. Black Flag به خوبی نشان می دهد كه با نگارش دزدان دریایی طرف هستید و این نكته در بازی چقدر اهمیت دارد. همچنین AC IV قرار است برای نسل بعدی نیز منتشر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 84